İtalyan tersane Sanlorenzo çevre dostu yatırımlarına devam ediyor. Dizel/elektrikli ve hibrit sevk sistemine sahip modellerden oluşan bir seriyi denizseverlerin beğenisine sunan tersane, seriye E Motion adını verdi.
Bu modelleri karakterize eden sevk sistemleri şu garantileri veriyor:
Denizde daha fazla emniyet: çift elektrik sistemi “gereğinden fazla” ve bu nedenle arıza durumunda bile çalışabiliyor: ikinci kısım çalışmaya devam ederken kullanılamayan kısmı dışarıda bırakılıyor.
Daha yüksek verimlilik: Değişken hız jeneratörlerin yakıt tüketimi istenen yüke göre elektronik olarak kontrol edilir, bu sayede geleneksel tüketimden çok daha düşük değerler sağlanır.
Daha fazla konfor: değişken hız jeneratörleri geleneksel gruplardan daha küçüktür ve şok ve titreşim emici yapılara monte edilmiştir.
Gemide daha geniş alan: Değişken hız grupları iki katı ancak aynı güce sahip dizel motorlara göre daha az yer kaplıyor ve örtüşen şekilde monte ediliyorlar.
Daha fazla esneklik: gemide gerekli itici güç ve enerji, kaptanın ihtiyaçlarına ve yat sahibinin arzularına göre farklı profillerde yönetilebiliyor.
Önemli emisyon azaltma: ZEM’de (Sıfır Emisyon Modu), yalnızca pillerin enerjisini kullanarak düşük hızda ve kısa mesafelerde yelken yapmak mümkündür: Bu demir atıldığında VSG’yi kullanmadan bütün geceyi geçirmeyi ve geleneksel sistemlerle erişilemeyen sınırlı deniz alanları doğal parklara ulaşmayı sağlar.
E Motion serisi, metal dizel/elektrikli sevk sistemli deplasman süperyatlar ve fiberglas yüksek performanslı planing yatlar hibrit sistemlerle donatıldı. İlk iki fiberglas yat 2018’de suya indirilecek ve iki SL86 E Motion’da 27 metre uzunluğa sahip olacak.
Dizel/elektrikli sevk sistemine sahip 3 Sanlorenzo süperyat 2020’de ulaşılabilir olacak: 44Alloy E Motion, 500Exp E Emotion ve 62Steel E Motion – 44,47 metre ila 62 metre arasında uzunlukları değişecek. Seri 2021’de 50Alloy, 1000Exp ve 58Steel’in tanıtımıyla tamamlanacak.
Comments are closed