Eski adı Blue Night olan Sands, KRM Yacht’ın en büyük ikinci projesi. Teknenin denizci olan sahibi, uzun süren araştırmalarından sonra Sands’i yenilemeye ve firmanın güvenli ellerine teslim etmeye karar veriyor
Sands, bu sene KRM Yacht & Refit’in altıncı ve en büyük ikinci projesi. Projeyle ilgili olarak şu anki sahibi, tekneyi almadan bir ay önce kaptanı vasıtasıyla, yapacağı tüm Türkiye’nin yatçılık konusundaki uluslararası başarılarına güvendiğini belirtiyor. Tekne sahibi büyük titizlikle yaptığı araştırmalardan sonra bu projeyi gerçekleştirebileceğine inandığı üç tersaneyle temaslara başlıyor. KRM Yacht ekibiyle de bu süreçte tanışıyorlar. Bir yandan tersanelerle temaslarda bulunurken diğer yandan teknenin alımını tamamlayarak Pendik Marina’ya bağlıyorlar.
Daha sonra bizi davet ediyorlar ve biz de mühendis arkadaşlarımızla derin bir ekspertiz yaparak, verilen iş listesini en doğru şekilde fiyatlandırıyoruz. Ardından tersanemizi ziyaret ederek, halihazırdaki tüm projelerimizi, yaptığımız işleri dikkatle inceliyorlar ve yaklaşık iki gün içinde de bizlere olumlu geri dönüşlerini bildiriyorlar. Böylece yeni megayat refit projemiz başlamış oluyor. KRM Yacht & Refit olarak, yurt dışından her geçen yıl artan talepleri ve büyüyen tekne boyutlarını en iyi şekilde değerlendiriyoruz. Daha kapsamlı ve büyük projelere imza atarak, uluslararası arenada ülkemizi en iyi şekilde temsil etmeye gayret ediyoruz.
Planlanan işler
• Tekne bordasının boyanması.
• Tekne klasının özel tekneden ticari tekneye geçirilmesi.
• Sun deck güvertenin komple yenilenmesi.
• Tüm iç alanların Monako merkezli Boutsen firmasıyla ortak olarak yeniden tasarlanıp, KRM tarafından revize edilmesi.
• Ana ve üst güvertede lokal olarak bazı alanların yeniden tasarlanıp modernize edilmesi.
• Tekneye komple yeni otomasyon kurularak, tüm kontrollerin akıllı telefon ve tabletlerden yapılmasının sağlanması.
(iklimlendirme, ışıklandırma, ses ve görüntü sistemleri, perdeler)
• Tüm iklimlendirme sisteminin yenilenmesi.
• Tüm köprüüstü navigasyon cihazlarının yenilenerek, günümüz teknolojisine kavuşturulması.
• Tüm tankların kimyasal temizlik ve boyalarının yapılması.
• Teknenin 20 yıl survey’i doğrultusunda gerekli tüm kontrollerinin ve klas yazışmalarının yapılması.
• Tekne güverte teak’lerinin yenilenmesi.
• Tüm teknedeki iç ve dış aydınlatmaların yenilenmesi.
• Teknedeki tüm mekanik ve hidrolik sistem ve ekipmanların bakımlarının yapılması.
• Tekne sevk sisteminin sökülerek gerekli kontrol ve testlerin uygulanması.
Comments are closed