Peri Yachts’ın 2010 üretimi olan 30 metrelik yatı Lara, 2018 yılı içerisinde KRM Yacht bünyesine alınarak baştan aşağı yenilendi.
Mühendisliğinde Dixon Yacht Design, dış tasarımında Scaro Yacht Design imzası taşıyan yatın iç tasarımıysa Scaro ile ortaklık çerçevesinde Hot Lab Design tarafından ele alındı. Yedi ay süren refit projesinde Lara’nın flybridge’inden tutun da iç mekanlarına kadar tüm yerleşim alanları büyük ölçüde yenilendi.
Süperyat için yeni bir hardtop ve yeni yüzme platformu tasarlanarak montajı gerçekleştirildi. Bordasının boyanması, havuzluktaki oturma alanlarıyla tentelerin yenilenmesi ve flybridge’teki zemin tiklerinin değiştirilmesiyle tekne farklı bir dış görünüme kavuştu. KRM Yacht ve Hot Lab Yacht Design ekibi bu süreçte yeni ürün çizimleri konusunda da iş birliğine gittiler. KRM Yacht kurucusu Kerem Başer, teknenin firmalarına geliş hikayesini şu şekilde anlatıyor: “Tekne sahibi 2017 Ağustos ayında bize geldiğinde tekne bir senedir karada kalmıştı. Başka bir firma refit sürecine başlamış olduğundan, gövdesi tamamen soyulmuş ve kesilmişti. Ancak firmanın beklentileri karşılamaması sonucunda bir ayrılık yaşanmış.”
Refit sürecinde sıkça yaşanan bu güven ve para kaybının yat sahibini sıkıntılı bir sürece soktuğu muhakkak. Uzun arayışlar sonucunda KRM Yacht ile iletişime geçen yat sahibi, Lara’yı tersanenin Tuzla’daki çalışma alanına gönül rahatlığıyla bırakmış. “Ayrıntılı ve modern bir tasarım olduğu için ilerlemek ve yüksek kaliteyi yakalamak kolay olmadı. Oldukça dikkatli ve temkinli bir çalışma gerçekleştirdik” diyor Kerem Başer. Şu günlerde tekne sahibi Temmuz 2018’de teslim aldığı yatının tadını çıkarıyor ve ortaya çıkan işten de gayet memnun. KRM Yacht’ın Hot Lab Yacht Design ile olan başarılı iş birliğiyse firmada yeni çalışmaların önünü açacağa benziyor. krmyacht.com
Comments are closed